Post by monquefloorsitre on Feb 6, 2022 7:46:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsat guldhack ▞▞▞
▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
Vichy Ninni Mimlm
Det är bra att det bara är den tid på dygnet som tar bort en av stjärnorna och den andra är att jag alltid behöver byta till kreativt läge när jag är överlevnad mitt i spelet och den sista är jag gör' Jag vill inte behöva ladda ner ett annat spel för att spela Survival multiplayer. Dessutom är det ett bra spel
Jag skulle betygsätta spelet högre om ditt spel inte plågades av spamrobotar så att det inte går att återvända. Det är riktigt dåligt. Om du kunde göra något för att lösa det här problemet är jag säker på att alla som spelar skulle vara tacksamma. Men ser man förbi spambotarna är det ett anständigt spel.
Gick tillbaka på den och såg att den förändrades, jag vet inte om det är en bugg men monstren dör inte på dagen, och det finns en övertillgänglig mängd monster också jämfört med fredliga mobs, över ett coolt spel dock
jag gillar det och allt, men jag bara hatar att annonsen som popup upp är på min skärm hela tiden, den täcker bokstavligen nästan halva skärmen och det är verkligen obehagligt för mig att spela så och kanske lägga till lite lugn bakgrundsmusik medan du utforska och allt som det skulle göra det bättre.
Jag gillar spelet men det finns inte många olika block i inventeringen och vissa saker finns inte där. Om det var fler alternativ som smaragd, gran eller till och med diamant skulle det göra spelet bättre.
Dess hemska enda bra med det är att det kommer att laddas då och då, men jag hatar det ändå, åh och ibland kan du inte ens gå med i en server
Bästa
WorldCraft: 3D Block Craft রোমাঞ্চকর uuip
Det här spelet är ok men låter mig inte röra mig och se mig omkring samtidigt eftersom det släpar så illa och min telefon är bara några månader gammal borde fungera bra på en ny. Har spel som är mycket mer avancerade som fungerar bättre...
Det är ett väldigt bra spel men jag kan inte gå med i min bröders värld, det står alltid att det är ett problem med mitt internet men min internetanslutning var ok. åtgärda mitt problem.😔
Det här är fruktansvärt jag skapar en överlevnadsnivå och den når 15% och den stannar. Det gör att telefonen och min surfplatta stängs av. Det är superlaggy jag kan inte komma förbi 15%. Jag försöker avsluta appen och det står "Appen fungerar inte, försök i nästa minet. Spelet suger kuk. Om jag inte kunde betygsätta det skulle jag inte göra det. Jag vet att det inte beror på min telefon eftersom min telefon är en stilar telefon. Det är inte min surfplatta eftersom det är den nyaste. Jag provade den här på min kompis telefon och samma sak hände. Det är riktigt dåligt!
Riktigt bra spel men har inga koordinater eller något sådant. Det slutade med att jag tappade hela min bas
Jag gillar tanken på det. Det skulle vara bättre om det inte var lika laggy. Någon sak kommer att dyka upp och säga att den inte svarar. Jag försökte starta om min telefon, det fungerade inte bra. Dessutom finns det ett par annonser då och då inte lika mycket som andra spel, det är en bra mängd.
Jag är nyfiken nu om ni är lata eller inte med att fixa spelet, det ni sa svarar i princip på frågan, ni vill att jag ska bevisa er med skärmdumpar men ändå när jag berättar att jag har blivit hackad 3 gånger och du släpper du hackare? Jag är klar med dig och det här b.s. spel, jag förstår varför du inte tror mig och förmodligen för att du är en vit Karen eller Chad som inte bryr dig ett dugg. Jag är besviken på er och ändå tyckte jag att det här spelet var värdigt men jag hade fel, och för annonser kommer ingen att betala.
WorldCraft: 3D Block Craft Kalandjátékok hkl
överlevnad är bra och allt men jag hatar det faktum att jag inte kan träffa mina vänner. Jag måste ansluta till wifi så att jag kan spela multiplayer. när ska vi få multiplayer från att använda vår mobildata? kan vi snälla få det?...
1. Det här spelet suger ön är så liten och det finns inte mycket att jobba med. 2. En meddelanderuta dyker upp och när jag trycker på utgångsknappen på rutan tar den mig till en webbplats. Jag är inte ok med detta. Det här spelet suger så mycket att jag inte rekommenderar det alls.
WorldCraft: 3D Block Craft Seikkailu dxwr
de är jet bra
Galaxy Invaders: Alien Shooter Spillehall cuc
Minecraft
Meh, min 2-åriga LG verkar inte kunna spela detta men jag kunde spela det för flera år sedan på en skit gammal Iphone. När jag försöker spela det står det bara att jag inte kan ansluta och att jag ska försöka igen senare. Återigen men jag har en ganska stark telefon som klarar minecraft och mycket tyngre slagspel
Jag brukade älska det här spelet men inte nu. världen jag skapar bara försvann. Varje gång jag bygger om försvann den. Vänligen fixa detta
En gång spenderade jag 3 timmar på att bygga grejer och laddade upp det och jag såg aldrig världen igen, jag försökte allt men det fungerade inte men förutom det är det bra
Jag älskar spelet
Ooo jag bara älskar det, den här appen är den bästa du till och med kan skapa en hel värld och den är bara superfantastisk det bästa med det här är multiplayer-världen du csn skaffa vänner och bygga din egen värld. det är också säkert och skinnen är de vackraste jag någonsin sett jag bara älskar allt om du lyssnar på mig testa den här appen för en gångs skull var mitt liv tråkigt innan det här kärleken, fortsätt med uppdateringarna LÖVĘ ¥@ll ^o^
När jag spelade det här spelet tyckte jag att det var roligt men när det blir nattetid kommer slumpmässiga mobs bara att leka överallt. Du kommer verkligen att behöva bygga ett hus innan solnedgången och folkhopen ser ut att vara... Lite konstigt som otäcken det ser ut som en flytande bläckfisk och om du ser pumpahuvudet så kommer det bara att kasta hans huvud till du och du ded och slutligen när du går till kreativt läge är det inte oändligt alls, det är bara bra för att bygga småsaker så jag vill verkligen att du ska göra det snyggare jag ska ge det 3
Begränsat blockval, dåliga kontroller och i överlevnadsläge kan du inte göra någonting eftersom saker ständigt attackerar dig.
Ger virus
Dess riktigt laggy och glappar mycket och om detta inte var ett problem så skulle det vara 5-stjärnigt. Om jag skulle fixa en bugg i det här spelet skulle det vara det. Annat som jag älskar det här spelet! Det är så beroendeframkallande enligt min åsikt att det är det närmaste Minecraft man kan komma förutom själva grejen, men jag tror att buggen inte var så illa.
Det är fantastiskt men det summerar mig på något sätt till platser jag aldrig har varit på och de borde lägga till fler saker som hur man gör glödsten, lava och vatten för att de inte
Jag gillar det här spelet, men det säger att worldcraft:3d block craft har slutat
Jag älskade spelet men jag hatar faktiskt skinnpaketen. det borde lägga till mer naturliga mcpe-skinn. det tar mig mycket tid att komma in i spelet. de styrande kuddarna är massiva och jag kan inte justera storleken på styrkuddarna. För detta har den en 2-stjärnig recension
jag gillar spelet när det fungerar. Jag förstår inte när jag försöker gå in i min värld kommer laddningsskärmen att vara på 15% eller 77-95% laddning. Jag avbryter och försöker igen genom att cloee tge app och öppna den igen. och jag tar bort det från bakgrundsappar och det fungerar inte.
Älskar det
Fin kopia av min hantverk. alternativ för överlevnad eller hantverk är bra. Det tog lite lång tid att komma på hur man tillverkar vapen. Överallt bra
Grila glas och trä
Det är ett fantastiskt spel men du kan inte tämja hundar. Och om du uppdaterar den så att du kan tämja den med pinnar (fridfulla) och ben. (Normalt) när du uppdaterar det som jag sa kommer jag att ändra min erfarenhet och betyg till en femstjärnig recension.
3 stjärnor eftersom du inte kan leka djur och om du har ett djur om du är offline och sedan går tillbaka på djuret är borta
Det är ett helt fantastiskt spel! Det enda som stör mig är några fel, jag kommer absolut att älska det här spelet om det inte har fel
uhhhg jag hatar den här appen eftersom jag inte kan ansluta till flerspelarläget! men jag hade wi-fi det här fungerar inte och du har inte ens saker att skapa ditt hus!😕😕😕
WorldCraft: 3D Block Craft ጀብዱ jwp
Bra spel, men många funktioner är inte tillgängliga som att du inte kan explodera tnt och trappor är inte tillgängliga, målningar är inte tillgängliga även om du inte kan skapa en portal
Den har inte tillräckligt många block att välja mellan. Jag tycker om att bli designer en dag, men det är bara väldigt irriterande att det inte finns tillräckligt med block att välja mellan!
Typ det är nästan som att seja att det är som minecraft xbox
Man får ju bara reklam installera inte
Spelet är fantastiskt och jag skulle rekommendera det om du inte kan eller inte har minecraft. Du bör ladda ner den om du vill och det här är bara min åsikt att du kanske inte gillar det och det är ok.
Jag har byggt några riktigt coola saker men nu är de borta. Plus att några djur precis förtvivlat, jag hatar bokstavligen det här spelet.
Kan inte vänta på nästa uppdatering, jag antar att jag inte kan skapa mer för att inte tala om att buggen kommer att fixas med tanke på att även när du tämjer en varg så fort det är nattetid går de tillbaka till att attackera dig
Det här är en trevlig plats för rollspel, ett gratisspel att spela tills du har råd med Minecraft. Försök dock att förbättra chatten, det kan vara problematiskt någon gång.
Ladda ner nuuuuu!!!!
Fastnade på laddningsskärmen